بازگشت کريس رونالدو به ليگ برتر

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بازگشت کريس رونالدو به ليگ برتر

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بازگشت کريس رونالدو به ليگ برتر

بازگشت کريس رونالدو به ليگ برتر


دارنده‌ي توپ طلاي دنيا به احتمال قوي در تابستان آينده از جمع شاگردان کارلو آنچلوتي جدا خواهد شد و بازگشت او به اولدترافورد يکي از محتمل‌ترين گزينه‌ها براي مقصد بعدي وي به شمار مي‌رود.


به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد مبلغ ۶۰ میلیون پوند را برای بازگرداندن رونالدو کنار گذاشته است و لوییس فان‌خال نیز در نظر دارد رقمی بیش از دستمزد فعلی ۲۹۰ هزار پوند در هفته را به او پیشنهاد بدهد. با این حال گزارش‌ها حاکی از آن است که ژوزه مورینیو که در دوران حضور در سمت سرمربی رئال ارتباط نزدیکی با این ستاره‌ی ۲۹ ساله برقرار کرده، گام به این معرکه گذاشته است.
مادریدی‌ها که در این تابستان ستاره‌هایی مثل ژابی آلونسو و آنخل دی‌ماریا را از دست داده‌اند، احتمالاً در صورت اصرار رونالدو با بی‌میلی با جدایی او موافقت خواهند کرد. با این حال، از مارکو رویس از بروسیا دورتموند و ادن هازارد از چلسی به عنوان جانشین‌های احتمالی رونالدو در رئال نام می‌برند.
علی‌رغم اظهار علاقه‌ی استمفورد بریج به جذب رونالدو، بازگشت او به جمع شیاطین سرخ احتمال بیشتری دارد، آن هم پس از این اظهار نظر رونالدو که: «من عاشق منچستر هستم. همه این را می‌دانند. بارها گفته‌ام. منچستر قلب من است. من دوستان خوبی آن‌جا دارم. هواداران عالی هستند و امیدوار ام بتوانم روزی به آن‌جا برگردم.» اما شاید تصمیمات ژرژه مندز دلال سرشناس این روزهای فوتبال که هم با مسوولان منچستر یونایتد رابطه‌ی خوبی دارد و هم مدیر برنامه‌های ژوزه مورینیو است، از تاثیرگذارترین عوامل در سرنوشت انتقال احتمالی رونالدو به انگلیس باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 21 شهريور 1393 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.